thankyou facebook youtube-play chevron-circle-up basket discount heart-o home home3 play phone search gift truck heart mail facebook2 instagram Times Times

Pogosta vprašanja

Če danes naročim, kdaj prejmem svoj paket?
Naročeni izdelki gredo na pot v najkrajšem možnem času. Če naročiš paketek z izdelki, ki so na zalogi do 12h, bo skoraj zagotovo že naslednji dan pri tebi! Drugače pa se trudimo, da vsa naročila prejeta po 12h zapakiramo še isti dan in odpošljemo takoj naslednji dan. Paketek bo pri tebi RES najkasneje v roku 2 delovnih dneh (če nam ne ponagaja kakšna višja sila).

Izdelkom, katerih zaloga je že naročena smo dodali možnost naročila po PREDNAROČILU. To pomeni, da je že znan okviren prihod zaloge in če izdelek naročiš v prednaročilu, boš v svoj paketek prejel/a najkasneje v roku kakšnega tedna.

– Kako plačam paket?   

Čisto preprosto, na voljo imaš dve možnosti.
1. Svoj paket lahko plačaš dostavljavcu iz dostavne službe GLS z gotovino ali kartico, ko ti bo dostavil paket na željeni naslov. Če te ob dostavi slučajno ne bo doma, ti bo dostavljalec pustil listek oziroma te bo poklical, da se dogovorita za dan in uro dostave.

2. Paket lahko plačaš tudi s kartico preko spletne trgovine ob oddaji naročila.

Način, ki ti bolj ustreza, lahko izbereš v 2 koraku košarice.

– Kolikšni so stroški pošiljanja?
Če naročiš izdelke in dostavo  preko GLS dostavne službe v skupni vrednosti 59,00€ ali več, ti stroške dostave v celoti krijemo mi!
Pri nakupu od 30,00€ do 58,99€ je stošek dostave 2,60€. Do zneska 29,99€ pa je strošek dostave 3,95€.

– Lahko svoj paket kje osebno prevzamem?
Seveda! Osebni prevzem je možen ob predhodnjem plačilu naročila na spletu s kartico in po prejemu email obvestila, da je naročilo pripravljeno na prevzem! Prevzem naročila je možen v Okay skladišču na naslovu Cesta v Log 17, Brezovica pri Ljubljani. Ko bomo pripravili tvoje naročilo, ti bomo preko email sporočila, posredovali veselo novico, da tvoj paketek že čaka na prevzem.

Lahko vaše izdelku kupim tudi v fizični trgovini?
Lahko! Nekatere izdelke iz naše ponudbe lahko kupiš tudi v drugih trgovinah. Seznam najdeš tukaj.

– Lahko dobim originalni račun na podjetje?
Seveda! V 2. koraku v košarici pri naročilu imaš možnost označiti, da želiš originalni račun na podjetje, poleg pa v okenca s podatki pripiše vse podatke, ki jih potrebujemo – ime in naslov podjetja ter davčno številko. Račun bo varno prispel v paketku.

– Kako sploh kupim izdelke?
Preprosto dodaš izdelke v košarico, se odpraviš na blagajno, vpišeš svoje podatke in izdelki so že na poti k tebi. Če sovražiš tehnologijo, še vedno pa želiš naročiti naše izdelke, nas lahko tudi pokličeš in naročiš preko telefona ali pa pišeš na info@okay.si in mi uredimo naročilo zate. Lahko pa izdeleke kupiš tudi v drugih trgovinah. Seznam najdeš tukaj.

– Kje lahko preverim, če sem pravilno oddal/a naročilo?
Po uspešno oddanem naročilu boš prejel/a povratni e-mail, da je tvoje naročilo sprejeto, v njem boš prejel/a tudi seznam izdelkov, ki si jih naročil/a in končno ceno tvojega paketka.

POZOR: Ta email včasih roma med vsiljeno pošto, zato te lepo prosimo, da preveriš še tam. Če pa ga tudi tam ni in je morda prišlo do kakšne napake pri vpisu email naslova, nas brez obotavljanja kontaktiraj, da preverimo kaj je s tvojim naročilom.

– Je za oddajo naročila potrebna prijava?
Za nakup na naši spletni strani se ti ni treba prijaviti oziroma registrirati, ampak le preprosto vpišeš svoje podatke. Prednost prijave pa je, da lažje vidiš pretekle ogledane izdelke in tvoja naročila ter podatke. Lahko pa tudi shraniš svoje podatke za pošiljanje in se bodo ob naročilu izpolnili sami – manj tipkanja! 🙂 Še vedno pa prijava ni nujna za oddajo naročila in tudi v tem primeru bo tvoje naročilo srečno prispelo do nas in paketek nato do tebe.

– Kaj pomeni srček levo ob izdelku?
S kliki na srčke ustvarjaš seznam želja izdelkov, ki bi jih v prihodnje želel/a imeti. To je žal možno le ob prijavi.

– Imate na voljo darilne bone?
Imamo! 🙂 Najdeš jih TUKAJ!

– Kako izkoristim vašo promo kodo?
Čisto preprosto! Na en nakup lahko izkoristiš eno promo kodo, in sicer tako, da jo vneseš v okvirček za promo kode na prvem koraku blagajne.

Takoj, ko klikneš na gumbek “potrdi“, bi se moral odšteti popust na naročilo na še ne znižane izdelke. Če se karkoli zaplete, pa nam lahko vedno pišeš na info@okay.si in bomo vse uredili.

– Ko sem vtipkal/a kodo za “Popust na naročilo”, se je poštnina zvišala, zakaj?
Včasih se poštnina spremeni, ko vtipkaš kodo za popust na naročilo. Kaj je torej šlo narobe? Pri nakupu nad 30,00€ je poštnina le 2,60€. Po vpisu kode za popust na naročilo pa lahko cena izdelkov pade pod to mejo in se avtomatsko obračuna višja poštnina 3,95€. Zato se včasih splača kupiti še kakšno malenkost, da cena poštnine ostane nespremenjena 😉

– Vtipkala sem promo kodo za “Popust na naročilo”, pa se “Popust na naročilo” ni odštel.
Promo kode za popust na naročilo žal ne veljajo na že znižane izdelke. in določene blagovne znamke (preveri tukaj). Včasih so promo kode veljavne le za določene znamke, je pa to pripisano ob promo kodi.
Če se znajdeš v težavah lahko vedno pišeš na info@okay.si, poveš katero promo kodo želiš izkoristiti, pa bomo pogledali, kaj je šlo narobe.

– Kaj pa, če mi izdelki ne bodo ustrezali, jih lahko vrnem?
Seveda, v roku 14 dni po nakupu piši na info@okay.si in ti bomo posredovali vse podatke za vračilo. Potem imaš še 14 dni časa, da neuporabljene izdelke pošlješ nazaj – če si premisliš, pa jih obdržiš. Kot kupec si dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi proizvodov. Priložiti pa moraš tudi kopijo računa.

– Izdelka ni na zalogi?
Včasih je res težko napovedati novo zalogo. Ker ti nudimo več znamk, imamo več dobaviteljev, naročamo ob različnem času, včasih pa je posredi še gospod Murphy in se pri dostavi kaj zaplete … Zato smo to vprašanje rešili čisto preprosto. Pod oznako “Izdelka žal ni na zalogi” v okvirček vpiši svoj email in ko bo prispela sveža zaloga, te bomo obvestili po mailu! Tako boš izdelek lahko takoj naročil/a.

Poleg tega pa smo izdelkom, katerih zaloga je že naročena dodali možnost naročila po PREDNAROČILU. To pomeni, da je že znan okviren prihod zaloge in če izdelek naročiš v prednaročilu, boš svoj paketek prejel/a v roku kakšnega tedna.

– Med pogostimi vprašanji ni odgovora na vprašanje, ki te zanima?
Ni problema! Kontaktiraj nas na info@okay.si in z veseljem bomo odgovorili na vsa tvoja vprašanja.

Spletna stran za delovanje uporablja piškotke in z nadaljevanjem uporabe sprejemate vse piškotke, ki jih uporabljamo. Več.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close