thankyou facebook youtube-play chevron-circle-up basket discount heart-o home home3 play phone search gift truck heart mail facebook2 instagram Times Times

Prijavi se na e-novičke in prejmi ekskluzivni dostop do vseh ugodnosti

na Okay.si ter skupaj z nami naredi nekaj dobrega zase in za naravo!

🍁MARTINOVO je tu 🍁

Da bo čiščenje po martinovem vikendu malce lažje, smo ti pripravili

kar 15% POPUST na vsa čistila!

Izkoristi ga s kodo “MOVEMBER

(*velja na vsa čistila, razen setov in že znižanih izdelkov)

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani

NS d.o.o.

sedež podjetja: Kalingerjeva 5, 1000 Ljubljana (Lokacija prostorov je na Tržaški 261, v Ljubljani)

Davčna številka: SI26330075

Matična številka: 6677070

TRR: SI56 6100 0001 1146 229, Delavska hranilnica d.d.

e-mail: info@okay.si

Podjetje je registrirano pri Okrožnem sodišču v Ljubljani pod vložno št. 2014/38812.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Okay.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Upravljalec spleten trgovine Okay.si (v nadaljevanju “Okay.si” ali “spletna trgovina”) je podjetej NS d.o.o., Kalingerjeva 5, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju “ponudnik”).

Z uporabo spletne strani se strinjate s pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila), zato vas prosimo, da si le-te preberete.

Podjetje NS d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev poslovanja v spletni trgovini Okay.si.

 

Vrste uporabnikov

Z registracijo na spletni strani www.okay.si  postanete član Okay.si. Pravico do nakupa v spletni trgovini Okay.si imajo registrirani člani in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne rabijo registrirati.

Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec geslo in uporabniško ime, s katerim se lahko prijavi v spletno trgovino. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori pod svojim profilom “moj račun”.

 

Dostopnost informacij

Spletna trgovina Okay.si se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:

  1. a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  2. b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  4. d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  6. f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  7. g) način plačila in dostave,
  8. h) časovno veljavnost ponudbe,
  9. i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  10. j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Ponudba artiklov in cene

Cene izdelkov v spletni trgovini Okay.si so izražene v evrih in ne vsebujejo stroškov dostave. Cene vsebujejo DDV – obračunan na podlagi 1.odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost (podjetje je zavezanec za DDV).

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini Okay.si ažurirajo in spreminja pogosto in hitro. V primeru, da artikli niso na zalogi, pa je to tudi jasno označeno.

Cena v spletni trgovini Okay.si je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Podjetje NS d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.

 

Naročilo in cene

Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino Okay.si in kupcem je sklenjena v trenutku, ko Okay.si kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Okay.si kot za kupca. Zaradi zagotavljanja točnosti dobave oz. točnosti podatkov lahko Okay.si pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične, le da na drugem koraku v košarici odkljukate “Želim račun na podjetje” in vpišete potrebne podatke.

 

Načini plačila

Spletna trgovina Okay.si omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu blaga dostavne službe
  • s kartico ob zaključku naročila na spletni strani
  • z nakazilom na račun upravitelja spletne trgovine Okay.si – NS d.o.o. (na podlagi potrjenega naročila). Po opravljenem plačilu na račun upravitelja – NS d.o.o. se kupcu pošljejo izdelki in račun z dostavno službo oz. kupec lahko osebno prevzame blago naslednji delovni dan po plačilu, na naslovu TRŽAŠKA 261, 1000 Ljubljana in sicer po urniku osebnih prevzemov:

Ponedeljek – od 9:00 do 17:00 ure

Torek – od 9:00 do 17:00 ure

Sreda – od 9:00 do 19:00 ure

Četrtek – od 9:00 do 17:00 ure

Petek – od 9:00 do 15:00 ure

Stroški pakiranja in dostave pri nakupu nad 50,00 € so brezplačni, do 24,99 € je cena pakiranja in dostave 3,90 €, od 29,00 € do 49,99 € je cena pakiranje in dostave 2,60 €.  Možen pa je tudi osebni prevzem na naslovu: Tržaška 261, 1000 Ljubljana. V tem primeru je potrebno predhodnje plačilo naročila (nakazilo na račun upravitelja spletne trgovine Okay.si – NS d.o.o. na podlagi potrjenega naročila). Pri osebnem prevzemu stroškov prevzema ni.

Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.

 

Izdaja računa

Spletna trgovina Okay.si po plačilu oz. pri dostavi naročenih artiklov kupcu priloži original račun.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

Kode za popust na naročilo

Koda za Popust na naročilo oz promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Okay.si. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na naslovni strani spletne trgovine oz. na podstrani opisa posmezne akcije. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popusta na naročilo. Vsaka koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v tem omejenem roku, sicer je neveljavna. Promocijske kode niso združljive z ostalimi akcijami in se ne upoštevajo na že znižane izdelke.

Uporaba kode za Popust na naročilo:

–  Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.

– V spletni blagajni na prvem koraku v polje ”promocijska koda” vpišite posamezno promocijsko kodo in kliknite ”potrdi”.

– Za en nakup je možno uveljaviti le eno promocijsko kodo  na naročilo.

– Koda za Popust na naročilo: velja za nakup izdelkov in ne velja za stroške dostave razen v primeru, ko je eksplicitno določeno, da koda za Popust na naročilo zajema tudi stroške pošiljanja. Koda za popust ne velja na že znižane izdelke.

– Ko vpišete kodo za Popust na naročilo:, se vrednost kode za Popust na naročilo avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

 

Odstop od naročenega blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju na elektronski naslov (info@okay.si) sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti nepoškodovano, neuporabljeno in neodprto blago, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik vrne blago na naslov: Okay.si – NS d.o.o., Tržaška 261, 1000 Ljubljana. Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila za vrnjene izdelke. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga in pa prvotni strošek pošiljanja naročenega blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe oz. v 14 dneh od prejema vračila izdelkov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz koda za Popust na naročilo:, se ta sredstva upoštevajo kot Popust na naročilo: in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.

 

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Podjetje NS d.o.o. se obvezuje varovati podatke o kupcih in članih (osebni podatki, podatki o nakupih). Vse podatke, ki jih pridobi v spletni trgovini Okay.si in zbrane podatke, sme uporabljati izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.

Podatki o kupcih se varujejo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in se v nobenem primeru ne bodo posredovali tretjim oz. nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam  in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla.

Katere osebne podatke obdelujemo

  • Osnovni kontaktni podatki (ime, priimek, telefonska številka, e-naslov);
  • Podatki o uporabi naših spletnih strani (kliki na povezave, porabljen čas) in podatki glede odziva na naša e-poštna sporočila (ali je bilo sporočilo odprto, na katere povezave ste kliknili);
  • Podatki, ki jih potrebujemo za izpolnitev pogodbe in dostavo kupljenega blaga (predmet nakupa, cena, naslov za dostavo, čas dostave, način plačila, datum plačila, podatki o reklamacijah, podatki o izdanem računu ipd.).

Pravne podlage za obdelavo osebnih podatkov

Vaše osebne podatke lahko obdelujemo na naslednjih pravnih podlagah:

  • kadar ste za obdelavo svojih osebnih podatkov podali privolitev za obdelavo za posamezen namen obdelave, pri čemer imate vedno pravico, da dano privolitev prekličete (npr. za prilagojeno obveščanje o naši ponudbi, ki temelji na oblikovanju profilov);
  • kadar imamo za obdelavo vaših osebnih podatkov zakonit interes (primer bi lahko bil: ko vam pošljemo e-pošto v primeru, da ste zapustili nakupovalno košarico na naši spletni strani brez dokončanja nakupa).

Nameni obdelave osebnih podatkov

Vaše osebne podatke lahko uporabljamo za enega ali več navedenih namenov:

  • komuniciranje z vami glede zagotavljanja naših storitev ter odgovarjanja na vaša povpraševanja;
  • sklenitev pogodbe in izpolnitev obveznosti, ki izhajajo iz sklenjene pogodbe;
  • tržno komuniciranje (pošiljanje e-pošte, navadne pošte in SMS sporočil);
  • tržno komuniciranje na podlagi prilagojenih oz. individualiziranih ponudb in sporočil, na oblikovanja uporabniških profilov oziroma razvrščanja v skupine, od katerih lahko vsaka prejema tržno komunikacijo z drugačno vsebino. Pri oblikovanju profilov spremljamo tudi posameznikovo aktivnost (kot npr. čas, ki ga posameznik preživi na določeni vsebini, katere vsebine ga zanimajo in odpiranje e-poštnih sporočil) ter frekvenco in vrednost preteklih nakupov;
  • za uveljavljanje kakršnihkoli pravnih zahtevkov in reševanje sporov;
  • za statistične analize o prodaji našega blaga in o uporabi naših spletnih strani.

Kako dolgo hranimo vaše osebne podatke in kaj se z njimi zgodi potem

Osnovne osebne podatke hranimo več čas, dokler [navedite, npr: imate status našega registriranega uporabnika na naših spletnih straneh, ste naročniki na naše novice, …].

Osebne podatke, ki jih obdelujemo na podlagi vaše privolitve, hranimo trajno oz. do preklica te privolitve z vaše strani.

Podatke o izdanih računih hranimo 10 let od izdaje.

Podatke, ki si potrebni za sklenitev in izpolnitev pogodbe med vami in nami, hranimo še 5 let od izpolnitve pogodbe (dobave blaga).

Po poteku roka hrambe osebne podatke učinkovito izbrišemo ali anonimiziramo, kar pomeni, da jih obdelamo na tak način, da jih nikakor ni več mogoče povezati z vami oziroma ji pripisati vam.

Prostovoljnost posredovanja podatkov in posledice neposredovanja

Posredovanje osebnih podatkov je prostovoljno. Osebnih podatkov nam niste dolžni posredovati, vendar pa v primeru, da jih ne posredujete, ne more prejeti določenih storitev oziroma z nami skleniti pogodbe. Kateri podatki so taki, da njihovo neposredovanje povzroči navedene posledice, bomo navedli vsakič, ko bomo od vas pridobivali osebne podatke.

Kdo ima dostop do vaših osebnih podatkov

Vaših osebnih podatkov ne posredujemo in ne omogočamo seznanitve z njimi tretjim osebam (izven podjetja NS d.o.o., razen tistim, ki imajo z nami sklenjeno pisno pogodbo, na podlagi katere izvajajo določena opravila v zvezi z obdelavo podatkov in so dolžni spoštovati zakonodajo glede obdelave in varstva osebnih podatkov (t.i. pogodbeni obdelovalci). Pogodbeni obdelovalci, ki jim posredujemo osebne podatke, so:

–        ponudniki storitev marketinga;

–        ponudniki pošiljanja e-poštnih sporočil.

Pogodbeni obdelovalci smejo osebne podatke obdelovati zgolj v okviru naših navodil in osebnih podatkov ne smejo obdelovati za lastne namene. Zavezani so, skupaj s svojimi zaposlenimi, k varovanju zaupnosti vaših osebnih podatkov.

Pogodbeni obdelovalci osebnih podatkov ne iznašajo v tretje države (izven držav članic Evropskega gospodarskega prostora – to so članice EU ter Islandija, Norveška in Liechtenstein).

Kakšne pravice imate v zvezi z osebnimi podatki, kako lahko prekličete privolitev za obdelavo in kakšne so posledice preklica

Glede svojih osebnih podatkov imate naslednje pravice:

A. da od nas kadarkoli zahtevate:

  • potrditev, ali obdelujemo vaše osebne podatke;
  • dostop do osebnih podatkov in naslednje informacije: namene obdelave; vrste osebnih podatkov; uporabnike ali kategorije uporabnikov, ki so jim bili ali jim bodo razkriti osebni podatki, zlasti uporabnike v tretjih državah ali mednarodnih organizacijah; predvideno obdobje hrambe osebnih podatkov ali, če to ni mogoče, merila, ki se uporabijo za določitev tega obdobja; obstoj avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov ter razloge zanj kot tudi pomen in predvidene posledice take obdelave za vas;
  • eno (brezplačno) kopijo osebnih podatkov v obliki, ki jo določite sami (če je zahteva podana z elektronskim sredstvom za komunikacijo in ne zahtevate drugače, se kopija zagotovi v elektronski obliki); za dodatne kopije, ki jih zahtevate, lahko zaračunamo razumno pristojbino ob upoštevanju stroškov;
  • popravek netočnih osebnih podatkov;
  • omejitev obdelave, kadar:
  1.  oporekate točnosti osebnih podatkov, in sicer za obdobje, ki nam omogoča preveriti točnost osebnih podatkov;
  2. je obdelava nezakonita in nasprotujete izbrisu osebnih podatkov ter namesto tega zahtevate omejitev njihove uporabe;
  3. osebnih podatkov ne potrebujemo več za namene obdelave, pa jih vi potrebuje za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov;
  • izbris vseh osebnih podatkov (pravica do pozabe), če so izpolnjene predpostavke iz člena 17. Splošne uredbe o varstvu podatkov, predvsem pa v primeru, kadar prekličete privolitev za obdelavo osebnih podatkov;
  • izpis osebnih podatkov v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, s pravico, da te podatke posredujete drugemu upravljavcu, ne da bi vas mi pri tem ovirali;
  • prenehanje uporabe osebnih podatkov za namene neposrednega trženja, vključno z oblikovanjem profilov;
  • da za vas ne velja odločitev, ki temelji zgolj na avtomatizirani obdelavi, vključno z oblikovanjem profilov če so izpolnjene predpostavke iz člena 22. Splošne uredbe o varstvu podatkov.

B. pravico, da zoper nas vložite pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu, če menite, da obdelava vaših osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu podatkov.

Postopek uveljavljanja pravic

 Svoje zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki lahko naslovite v pisni obliki na katerikoli kontakt, ki je naveden na vrhu tega dokumenta pod Upravljavec osebnih podatkov in kontaktni podatki.

Za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki lahko od vas zahtevamo dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrnemo le v primeru, da dokažemo, da vas ne moremo zanesljivo identificirati.

Na vašo zahtevo s katero uveljavljate svoje pravice v zvezi z osebnimi podatki, moramo odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema vaše zahteve.

 

Komunikacija

Okay.si bo z uporabnikom stopila v stik sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo jasno in nedvoumno  označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno razviden, različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih in sicer bo jasno predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil. Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Okay.si izrecno spoštovala.

 

Pravno obvestilo

Spletna trgovina Okay.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Znamka Okay.si in logotip sta v lasti podjetja NS d.o.o.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@okay.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudniki bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Okay.si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Okay.si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

OBVEŠČANJE IN E-NOVIČKE

Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novičke občasno obveščamo o novostih na strani, novostih v ponudbi in promocijskih akcijah. Uporabnik se z zaključenim naročilom strinja, da ga do prostovoljne odjave prijavljamo na e-novičke. Ponudbnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novičk.

 

Ekipa Okay.si ti želi prijetno nakupovanje.

486e69805c4bd6c5b266cf514a27c37c

Spletna stran za delovanje uporablja piškotke in z nadaljevanjem uporabe sprejemate vse piškotke, ki jih uporabljamo. Več.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close